سرور مجازی

هر آنچه که نیاز است درمورد سرور مجازی بدانید

سرور مجازی

هر آنچه که نیاز است درمورد سرور مجازی بدانید

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تو این آموزش ویدیویی نحوه دریافت رایگان یک سرور مجازی خصوصی یا VPS به طور کامل توضیح داده شده، و برای کسانی که تازه به عرصه شبکه های کامپیوتری و یا دنیای برنامه نویسی و… وارد شده اند دیدن این ویدیوی آموزشی کمتر از لطف نیست و بسیار مناسب آنهاست چرا که با فراگیری دانش این رشته برای عملی کردن، اجرا و توسعه برنامه های طراحی شده و کد نویسی خود نیاز به یک محیط آزمایشگاهی دارند که بتوانند با دقت بیشتر به تمام قسمت های ساخته شده و قابل اجرا اشراف داشته باشند و حتی نیاز به خرید تجهیزات سخت افزاری بالا ندارند و لذت یادگیری هر برنامه ای را با آزمایشگاه های مورد نیاز خود در مایکروسافت تجربه می کنند.

تمرین با آخرین محصولات ابری و سرویس هایی دریک محیط زنده که در پیشرفت مهارت های شما تاثیر چشم گیری دارد. شرکت مایکروسافت برای علاقمندان به یادگیری چنین علوم شیرینی که پر از هیجان و تکنولوژی های روز دنیا است تدابیری اندیشیده که هرکس با کمترین امکانات کامپیوتری بتواند به صورت رایگان یک دستیار آزمایشگاهی برای خود داشته باشد و هرچه زود تر به پیشرفت و ترقی برسد و دست آوردهای خوبی را به ارمغان بیاورد.

تو این آموزش اجرای یک ویندوز سرور 2019 در محیط آزمایشگاهی به همراه یک سیستم عامل لینوکس ubuntu  به طور کامل به نمایش در آمده است.

  • سعید باقری
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • سعید باقری
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • سعید باقری